Wednesday, July 29, 2009

seg i huvudet idag

Halloj!
Har kommit hem från amanda nu, där jag och Micka sov över. Haha, det var mycket myys och vad vi garvade (: Hände en hel del, och en massa skämt jag inte orkar skriva upp. Pricken över i:et var ju på morgonen, när mandas mobil började låta :o Tss... ingen fattar i alla fall. Det var en mycket härlig dag igår förövrigt, så underbar. Hm, och nu börjar det här spåra ur lite... Vilket är värst, att få ett ökennamn eller att... inte bli kallad någonting? Flickan som kallades det. Haha :D Och det blev mycket bättre när vi insåg att det var onsdag och helt plötsligt bara en dag kvar till liseberg! Fast Micka och jag kunde inte sova, fick ont i nacken, men manda lutade sig tillbaka på kudden och tuppa av. "Resten gick vidare till semifinal..." Va? Haha, igen :D Som sagt, det här blir väldigt wierd. Men jag är trött och jag har mycket att göra. Jag orkar inte ta uti med någonting, vill bara... Sätta mig och glo, känns det som. Kanske gå ut och njuta av solen ett tag. Men det har jag inte tid med nu. Jag kommer somna. Thii ;D Nu får jag sluta, för jag känner att jag kan skriva precis hur mycket som helst om ingenting.
Sol i sinne, imorgon bär det av till götebörg!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home