Wednesday, July 22, 2009

tisdag och onsdag

Morsning!
Igår var jag ute och sprang med elin på förmiddagen, hem och äta och duscha, senare bort till Elle och se på film och sjunga singstar, vilket vi för övrigt är stjärnor på :D Blev lite abba, avrundat med final countdown och poison. Myys (:
Idag har vi varit i skärgården hela dagen, badat och solat och gasat iväg med gummijollen. Ingen olycka med mobilen idag som tur var, men det kan också bero på att jag inte ville ta risken och ta med mig den alls! Så den lever fortfarande i alla fall, till skillnad från min vanliga mobil. Stendöd. 100 procent icke levande. Hm, på kvällen blev det att köpa hem pizzzza och tjocka i oss, mums. Jag tänkte ju att jag skulle gå på utebion senare, men det verkar inte bli något av den saken. Tyvärr. Vad händer förövrigt? Hm, har anmält mig till att åka till grönan med konfan i augusti och så har jag fått hem mitt id-kort. Haha (:
kramar

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home