Saturday, May 30, 2009

startsignalen

Hejsan :)

Mitt första inlägg på denna lilla blogg då. Så skönt att man kan redigera den från mobilen! Då slipper jag förhoppningsvis mitt lilla problem med att jag tröttnar och inte orkar gå in på datorn för att skriva ett inlägg. Men det förstås, man kan ju inte skriva lika mycket på ett inlägg från mobilen... tja, det blir nog blandat i alla fall. Hoppas bara det här kommer hålla ett tag nu ;d

Jag har precis ätit mat med familjen, med min favvosås - beanesie. Jo, men kan inte klara sig utan den faktiskt. I alla fall inte till grillat. Och så drack jag citroncider. Det är lite onödigt faktiskt, när jag hällt upp, smakat för snabbt så att de pysande bubblorna kommit upp i näsan - tar jag alltid kniven och rör om så att de där irreterande bubblorna försvinner. För vad är egentligen vitsen med kolsyra? Man kan inte dricka snabbt, och efter ett tag kommer allt man druckit upp bakvägen, genom näsan. Tycker man kunde dricka hm.. kanske någon lättdryck. Enkelt och bra. För förstår verkligen inte det roliga med kolsyra. Men det är ju jag (:

Ja, nu blir det att pilla lite på datorn och lyssna på lite musik, som alltid. Och just det, jag måste ju plugga. Men det får bli imorgon, om jag hinner. Inte för att jag tycker att jag har så mycket att göra, men på något sätt brukar tiden rinna iväg i alla fall.


Ching!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home