Sunday, May 31, 2009

Soliga dag


Tjoho! Det är så grymt varmt ute, speciellt på min baksida. Det är faktiskt för varmt, om man nu törs säga så. Och jag har ett litet tips: drick! Det har då inte jag gjort, och lider nu av en hemsk huvudvärk. Så jag kan liksom inte sitta i solen längre... Skit. Menmen, inga problem egentligen, jag har faktiskt mycket annat att göra idag. Kanske en bra idé att skriva det där slutordet nu? Problemet är bara att jag har fullständig idétorka, på tal om att det är varmt. :-) saknar en pool nu... Hm, vad händer annars idag? Jag vet inte. Inte mycket antar jag. Kanske ska försöka komma ut och fota lite. Se om jag hittar något snyggt motiv i solen !

Så passa på att skaffa lite färg gott folk, om ni inte gjort som jag vill säga. Chao.

0 Comments:

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home