Thursday, June 4, 2009

Ännu ett steg närmare sommarlov

Hello!

Nu har jag gjort religionsprovet (det gick helt okej!) och lämnat in mitt kritstendomsarbete. Det känns riktigt skönt. Nu är det bara att ladda om till imorgon då det allra sista provet ska göras. Woho! Det är DNA och genetik som gäller, och vi skulle ha ett muntligt prov istället för skriftligt, får se hur det går (: Ja, den korta tiden som är kvar av den här dagen ska jag som sagt försöka plugga lite till provet och se på tv i kväll klockan åtta. "Hjälp, jag är med i en japansk TV-show" är det som kommer sändas på min tv. Inte för att det är speciellt bra, men det är så sjukt att det blir underhållande! Haha, Anna Book som studsar omkring på en sirapsdränkt matta iförd en kycklingdräkt och brottas med Johannes, kan det bli roligare? Lite ironi där bara... Men, det är faktiskt roligt, och det är min humor! Förnedrings tv av högsta kvalité.

Det regnar ute, som det har gjort i några dagar nu. Har märkt att det tär lite på humöret faktiskt, blir så himla trött och vill bara att godis samtidigt som man ser på en mysig film i soffan. Eller vänta föresten, sådär är jag oavsett väder. Vilken dåligt ursäkt!

Okej, Amanda har blogg! Passar på att skriva den nu: http://amandusi.blogspot.com
Gå in och checka om ni vill veta vad om händer under Bruce Springsteens konserter i Stockholm!

"Det är ingen idé att ducka, du blir träffad ändå".
Ciao

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home