Monday, June 1, 2009

Måndag


Hejdär.

Det är fortfarande tryckande varmt ute, och nu sitter jag på min baksida och njutetr. I skuggan då, för i solen går det inte att sitta i mer än en minut. Och dessvärre har jag åkt på en förkylning och halsont, precis lagom såhär innan vandringen med skolan imorgon! Kanske kommer det från när vi hade idrott utomhus i spöregn och blåst, och dumma jag hade bara på mig en T-shirt? Eller kanske inte i alla fall. Jag vet inte vilket väder jag hoppas på imorgon, de säger ju att det ska bli dåligt. Men hur kan det bli såå dåligt, när det är strålande sol idag? Det kallas den svenska sommaren. Hm, men det är okej om det är lite svalare, så att man orkar med att gå en mil, men inget regn. Det vore perfekt.

Idag måste jag plugga lite, och som sagt, packa för imorgon. Och städa. Lite stressad kanske jag är ändå. Fast jag har faktiskt bara kvar:
* DNA-prov
* Religionsprov
* Engelska dagbok
* Lab-rapport
* Genetik arbete

Okej, jag kanske inte ska hurra än. Jag fattar inte hur man ska hinna göra det här tills på fredag, men det är väl bara att jobba på. Ja, så får väl se till att börja nu, om jag ska få någonting gjort idag!

kram

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home