Saturday, June 6, 2009

Tjoho!
Under dagen har det inte hänt så speciellt mycket, så har inte mycket att berätta om, tyvärr. Jag vaknade cirka halv tolv och blev väldigt arg på mig själv. Vill inte bara ha halva dagen kvar när jag vaknar liksom, då är jag hellre trött. Eller kanske inte föresten... (; Nejmen, det var väl skönt att sova ut. Sedan begav jag mig en snabbis till stallet och smörjde lite träns och sadel. Men nästan hela dagen har jag faktiskt scrappat. Helt otroligt! Men jag har faktiskt tid till det nu, nu när det inte är någonting annat att tänka på. Det är ganska svårt att förstå att jag dock bara hunnit två och en halv sida, har liksom 32 stycken kvar innan mamma ska få den. Och jag räknar med att det blir en julklapp.

Imorgon planerar jag att scrappa någon eller några sidor till, bara så att jag känner att jag kommer framåt, och så får jag se vad som hittas på mer. Ska nog passa på att se filmen jag missade igår... Fick en bra idé! Jag går upp tidigt och ser på filmen till cirka halv tolv, då hamnar jag liksom i samma tidsrytm som idag ungefär. Smart. Och det är faktiskt skönt att se på morgon tv, bara att man blir slö och snurrig resten av dagen sedan. Eller jag blir det i alla fall. Men jag får se (:

Natti!


"Det är alltid en återvändsgränd."

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home