Tuesday, June 9, 2009

Vi svullar i parken





Det är tisdag och jag har precis kommit hem från stan. Vi slutade lite tidigare från skolan (: Eller lite och lite, vi skippade ju lunchen så vi gick cirka halv tolv eller något. Men jag åkte då inte hem, eftersom jag hade några viktiga ärenden att utföra. Shopping. Men denna gång var det faktiskt inte kläder som man skulle kunna tro, utan srapp-papper och garnnystan. (Det låter så bra ;D). Jag köpte härliga bebisfärger som jag ska föra ett mobilfodral till Micka av, får se hur det blir.

Men innan dess var jag skithungrig, och snälla Micka följde med mig till donken där vi köpte lite fettsnål mat. Mm-m! Tänkte att vi inte ville sitta inne på bullriga Mc´donalds så vi tog med oss påsarna och slog oss ner i hörsalsparken och hade ett väldigt roligt samtal (: Tack för att du följde med mig, Micka! Det är verkligen inte roligt att gå själv.
Hände det något mer på stan? Jo, vi hitta jättesnygga bokmärken, haha :D *hemlis*.

Och jag nämnde ju tidigare att det äntligen var slut med läxor, men jag hade tydligen fel. Nu ska man göra en bokrecension som ska lämnas in innan skolavslutningen, woho! Menmen, det är väl bara att göra klart den, man har ju hela sommarlovet på sig att njuta sedan.

Ching!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home