Wednesday, June 10, 2009

Brännboll i solskenet


Hejsan!
Tänkte jag skulle berätta lite om dagen... Okej, den började med brännbollsturnering vid racketstadion. Det var regnigt och gräset var blott. Det var kallt och jag frös, trots att jag hade vantar. Kunde inte rå för att jag möjligtvis var lite oengagerad där jag stod på gräsmattan, hungrig dessutom och fick iväg bollen cirka en meter när jag skulle slå. Gud vad jag klagar här! Men vi fick faktiskt lite choklad för en välförtjänt tredje plats. :)

Sedan var det ett no pass och så var dagen slut. Men då åkte amanda och jag hem och fota lite. Temat var vatten. Haha, det kunde inte gått bättre! :d
Nej, nu ska jag börja skriva lite på bokrecensionen tror jag. Imorgon är sista dagen och det är så otroligt sjukt, jag förstår inte hur tiden kan gå så snabbt!

Kramar

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home