Saturday, June 13, 2009

Ledig lördag

Morsning!
Det här har varit en väldigt seg dag, och tyvärr vaknade jag ganska sent. Ungefär tio över elva gick jag upp ur sängen, och stampade ner för trappen, bara för att sätta mig i soffan och se på tv. Det blev "Harry Potter och fenixorden" eftersom jag inte hade sätt den, och det är ju bara ett måste. Jag vet inte vad jag tyckte om filmen riktigt, de föregående har nog varit bättre måste jag säga. Det blir lite... virrigt, eller vilket ord man nu ska välja. Men den var ju i alla fall en vanlig hp-film, så den var okej.

Ja, dagen har inte varit speciellt händelserik, jag har spelat gitarr ett par timmar. Eller försökt, kanske man borde säga. Hm... och så har jag faktiskt varit ute och strosat, det var väldigt intressant. Jag stod precis framför en vägg med högt gräs, som såg så igenvuxet ut att jag tänkte vända om. Men så ändrade jag mig, varför inte se vad som finns på andra sidan? Jag kanske missar något? Haha, det var faktiskt väldigt kul att jag tänkte så, för när jag väl ålat mig igenom det där så fick jag se ett rådjur cirka tre meter ifrån mig. Den noterade mig knappt, så jag kunde lungt sitta och iakta vad den hade för sig. Tänkt vad jag hade gått miste om ifall jag hade vänt tillbaka ;D Synd att man inte har kameran med sig vid sånna tillfällen...

På kvällen zappade jag mellan tv-kanalerna och hamnade på ettan med "a good company" med Scarlett Johanssen. Ännu en långfilm. Den var... väldigt konstig med ett simpelt slut. Jag gillar inte sånt, när det slutar tvärt, med en massa ouppklarade saker. Nej tack.
Menmen, nu ska jag väl släcka och försöka sova. Om det går vill säga, grannen har ett väldigt högljutt kalas med många berusade män. Antingen har deras hörsel försämrats, eller så var de döva från början för man är tydligen tvungen att skrika för att höras.

Godnatt

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home