Wednesday, June 17, 2009

tisdagen

Hello!

Idag skulle jag gå stada, men hade först ingen att gå med och tänkte inte gå själv! ;) Men så kunde kära Micka följa med mig ner, jag blev så glad så glad :D Men, som vanligt var Micka pank (eller hon hade en tjuga - hemma ;D), så hon fick bara vara med som smakråd och tja... "packåsna". Det var inte jag som sa det! Det blev i alla fall svart garn, pennor till scrappingen och så handlade jag upp mina presentkort på hm. Eller jag fick lägga till lite. Det blev en hel del känner jag, men jag kan alltid gå på stan en gång till om det är någon som vill (: Shoppa kan man inte få nog av... Eller jo, det kan man föresten. När man har slut på stålar.

Medan vi hängde på stan så ringde Malin och ville ansluta till oss, så då blev vi tre! Ett besök på Mc´donalds hann vi också med innan vi blev helt panka. Haha, det var ju i alla fall en vecka sedan jag åt på donken sist! Det vanliga blev det, och killen i kassan älskade mig. Liten söt nörd med glasögon som försökte lura mig på tolv spänn! Haha, tur att man är med där! Det krånglade jättemycket för stackarn, han hade ju redan dragit igen kassan, så chefen fick komma och öppna den med nyckeln. Han verkade inte precis som någon veteran. Och så fick han i alla fall mina kronor, ursäktade sig lite nervöst, och sedan råkade han droppa ner dem i min glass som jag hade köpt! Haha! Tur för honom att jag var en snäll kund ;D

Sedan följde vi med Malin till optikern och hade lite kul med alla snygga glasögon som fanns där. Pax för "harry potter glasögonen!". Och så, när vi tyvärr inte kunde köpa någon mer (eller jag kunde inte käpa något mer) begav vi oss hem till Micka och gjorde lite annat kul. Våran musikvideo är inte att leka med, kan jag säga! :o

Tack för allt roligt (: Kram


Malin







0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home