Monday, June 15, 2009

Tjenix (:
Tänkte att jag skulle skriva lite, för jag gjorde ju inte det igår. :o Wupps! Men jag kan ärligt säga att det inte finns så mycket att skriva om just nu, jag går bara runt och slappar, scrappar lite och ser på tv. Senast igår såg jag komedin "Queen sized" på femman, lite småmysig sådär :) Och ikväll ska vi se "Chihuahuan i beveryhills", det kan nog bli kul! Den låter lite "bolibompa", men det gillar jag ;D Haha. Vad händer annars idag? Jo, tänkte att jag skulle besöka stallet en liten sväng för att se vad som händer där. Och sen hem och scrappa färdigt en sida. Men jag kom precis på att jag måste göra färdigt min bokrecension! :o Det har jag inte hunnit med än. Eller hunnit och hunnit (:

Krams


Layouten jag går efter just nu ;)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home