Tuesday, July 28, 2009

ojsan.

Wupps, nu var det ett tag sedan jag bloggade igen (: Ska skriva det som har hänt lite snabbt... I fredags red jag Bella Gul, på kvällen hade vi små, söta gäster. Oskar, 2 och Viktor, 4. De var mycket roliga ;D I lördags... minns jag inte vad jag gjorde, förmodligen inget viktigt. I söndags var jag på utebion med Elin, Freja och Jossan. Mycket konstig film, och det var bara jag som tittade, haha. I måndags, alltså igår åkte vi upp till jönköping (eller kanske ner?) och hälsade på kusinerna Manda och Natti :D Det var mycket kul och efterlängtat, hoppas det blir snart igen hörreni :)

Just nu sitter jag här och väntar på Micka, hon skulle svänga förbi med bussen snart. Får se vad vi hittar på, det är ju skapligt mysigt väder ute! Eller inte. Manda hänkar på vid fyra och Jonna har man inte fått tag på! Lever du? :o <3
Kanske uppdaterar senare under dagen, men det är nog inte speciellt troligt.

:D

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home