Thursday, July 23, 2009

torsdaag

hellu :D
Vaknade skapligt idag i alla fall, prick klockan tio! Känner att jag börjat vända på dygnet ordentligt - är vaken sent på nätterna, och sover gärna till lunch om jag får. Ska försöka skärpa mig, det är inget kul! Då går dagarna ännu fortare... Liksom, oj, nu är klockan redan tre! Jo, kanske det, men du har inte varit vaken så många timmar precis. Till skillnad från vardagarna i skolan, då man är helt död runt tio snåret. Så, imorgon blir det ett försöka gå upp ännu lite tidigare tror jag.
Idag har jag då inte gjort speciellt mycket, förutom att jag var på bio med Ebba och Cassandra, det blev att se "Ice age 3". Haha, mycket kuuul! Oftast ganska simpla skämt, men ändå så roliga :D
"Vinden talar med mig!"
"Va? Åh... vad säger den då?"
"Äh, det vet väl inte jag! Jag är är inte blååst."
Haha ;D

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home