Friday, July 10, 2009

Åh, typiskt. Nu har jag inte bloggat på en vecka ungefär, vilket jag blir grymt irreterad på. Menmen, nu kommer i alla fall ett litet inlägg. Det som har hänt under veckan är väl inte speciellt mycket, måste bara tänka igenom... På söndagen var jag på badhuset med Ebba, på kvällen följde jag med och fotade när hon hoppade Colleen. Måste ladda upp på datorn, förövrigt. På måndagen var jag med min saknade Amanda, som kom hem från sin utomlandsresa med en hel hög med underbara kort! Vad kan jag säga, det var INTE ETT BEGRÄNSAT URVAL, om du hänger med mandi (: Lyckosten. Just det, den dagen var vi ute och sprang också, så hälsosamma som vi är. På tisdagen hängde jag också med manda, det blev ett "mini-film-marathon" med benjamin button och yes man. Den dagen fick jag också låna första boken i twilightserien av amanda : om jag kunde drömma. Så, på onsdagen sträckläste jag hela boken förutom två kapitel, som jag läste på torsdagsmorgonen. Hade skapligt höga förväntningar på boken, men jag kan säga, att jag inte behövde vara orolig. Helt underbar, jag är fullständigt beroende. Det är nästan löjligt, att alla som läser böckerna blir helt... hm, söker ett bra ord... Förhäxade. Beroende. Eller vad man ska säga. Men det går ärligt talat inte att undvika, och jag undrar varför. Tänk om man kunde skriva som Stephenie Meyer. På torsagen var jag hemma hos Ebba, vi bakade mängder av kladdkakor, och jag förstörde det nästan. Nästan, inte riktigt. Och så blev det att se twiligt på film, och Wallander:hämnden. Och så fick jag låna "När jag hör din röst", så tyvärr så måste jag läsa idag också. Typiskt.
Fredagen för övrigt kommer nog vara ganska lugn, vädret har ju förbättrats en aning, men det är fortfarande vara-inne-och-mysa-väder. Så, jag får se vad som händer :)
Pussgurka och krambanan.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home