Thursday, June 25, 2009

mårängen är sommar!


Idag har jag varit i mårängen och solat halva dagen, så mysigt (: Men tur att det blåste lite, för annars hade det blivit lite varmt. Och så tog man ju ett dopp också, vilken skillnad det var från igår! Blev nästan förvånad, tänk hur mycket några extra grader kan göra.

Så nu är jag hemma, har precis klippt gräsmattan och sjungit med i en av världens bästa sommarlåtar - "sooooommarnatt". Men tråkigt nog stack jag mig på en geting! Tusan, det gör så grymt ont, och det orsakar en sådan liten figur. Ganska sjukt. Men jag antar att det är smällen man får ta om man vill gå i gräset barfota. Och det är ju inte lite skönt!
Hur kvällen ser ut vet jag inte. Antagligen väldigt lugn, med grillat och kanske... någon film? Haha, nej, jag får se (:
Kram

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home