Saturday, June 20, 2009

nu är det lördag åter igen

Herregud! Nu har vi haft sommarlov i över en vecka! Och vad har jag gjort? I princip ingenting. Precis vad Manda och jag diskuterade idag, när hon kom över till mig runt tre? Ja, runt den tiden i alla fall. Vi upplevde "gamla minnen", åt glass och bara satt och pratade. Och skrattade också, förstås :D
Innan dess hade jag inte gjort så mycket, varken städat mitt rum eller bytt om från mitt nattlinne. Så stackars Manda fick stå ut med det, usch då. Och jag måste göra färdigt min bokrecension! Jag vet, jag har skrivit det ungefär 15 gånger, men den måste verkigen bli färdig... NU!
Hm, men vi tar det imorgon istället, det är ju rätt sent nu.

Jag kan ju lika gärna passa på att berätta om filmen jag såg i förrgår - Pineapple express. Jag som var så skeptisk, den var definitivt över förväntan! Action och komedi i ett. Riktig sjuk humor, det gillar jag! Vi skulle ju egentligen se den hela familjen, men efter cirka en halvtimme hade alla försvunnit iväg och kvar satt jag och tänkte ge filmen en chans. Det slutade med att jag satt själv och asgarva, det var så sjukt kul! Scenen när knarklangaren Saul körde en stulen polisbil med foten insparkad genom rutan var helt klart bäst! Haha, det är så svårt att förklara. Man måste se den för att förstå, antar jag. Och James Franco var helt klockren som Saul Silver, trög och gullig. Utan honom hade filmen inte varit bra, måste jag erkänna.

Nej, nu måste jag avsluta detta konstiga inlägg.
Sweet dreams

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home