Tuesday, June 30, 2009

en måndag till mårängen

Idag begav vi oss till mårängen igen. Och faktiskt, vattnet hade blivit mycket skönare sedan vi var där sist! Riktigt skönt! Badade cirka fyra gånger, och flöt på badmadrass. Eller försökte, eftersom det var någon jävel som välte runt mig hela tiden. Det kom förbi en liten tvååring, som tittade bedjande på mig med stora ögon. "Kan jag få låna?" Åh, jag tyckte synd om honom, men inte kunde jag väl skicka ut ett litet, icke simkunnigt barn, på en badmadrass? Det kändes lite fel, så lilla killen fick ett försiktigt nej :).

På kvällen blev det att åka och rida Colleen, Ebba hade bett mig eftersom hon är på Öknehult, och det gör jag mer än gärna! Det gick alla tiders, hon är så fin, söte ponnyn.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home