Sunday, June 28, 2009

lördag


Jahapp, idag bar det av till skärgården igen i det fina vädret. Lika mys som vanligt, och vi träffade på ett par "seglarkompisar", så det var kul. Vi var på värsta fina ön - numera min nya favorit! Och vi tog vår lilla jolle, och körde en liten bit och kom fram till en jättefin sandstrand med riktigt utomlands-sand! Väldigt nice. Sådär kunde jag bada, länge. Jag inveg faktiskt också min nya våtdräkt. Jag vet, vad är det för idé att bada om man har våtdräkt? Men eftersom det var så pass kallt, gjorde den så att man kunde vara i otroligt länge. Annars skulle det väl bara varit och doppa sig och sedan gå direkt upp. Så tummen upp för den!

På kvällen blev det filmtime, såg "sova med fiender" med Julia Roberts på tv3. Mycket hemsk, man som tur var fick den ju ett lyckligt slut (: Och Julia Roberts är för bra alltså. Hon är verkligen sjukt vacker.

Ching!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home