Saturday, July 4, 2009

saturday

Hellu! Jag slänger in fredagens inlägg här och nu, eftersom jag inte hann publicera det igår:

Fredag: Dagen gick kort och gott till såhär: Åkte ner till stan för att skaffa id-kort på förmiddagen. Och det blev lika vackert som sådanna kort brukar bli. Fyfan, jag ogillar det starkt. Jag såg bara lite trött ut, nästan lite påverkad. Så, det blir ju kul att visa upp det! Men som belöning tog jag en glass på donken, trots att det spöregnade och vi sprang med metro-tidningar över huvudet. Vilka glada blickar man fick! (: De andra ångrade nog att de inte kom på idén först. Men, det gäller att tänka snabbt. På kvällen sedan blev det att gå cirka fem steg för att komma till grannarna Boiardts för att äta och ha mys. Det var mycket roligt, Elle och jag hann med en hel del, kändes det som. Och vi fick lära oss att åka skateboard av duktige Jocke, som förövrigt var en mycket bra lärare ;D Körde fotboll, spelade gitarr, mådde illa i stora gungan på äpplet, fick hjälp av Elin nerför taket, skrattade åt min skämtsamma far, pratade, och kände att natten var ännu ung. [Haha, Elin (;]

Nu till dagen, lördag. Har mest inte gjort någonting, vaknade sent, gick ner och såg på tv och mest hasat runt i huset. På kvällen blev det i alla fall att åka ner till mårängen för att kvällsdopp - det var ju så varmt. Även fast det bara var åskvärme, men ändå (: Vattnet var helt underbart, 25 grader varmt, älskart! Så lent, och mjukt och lätt och skönt ochvarmt och blött.
Inte från dagen, men ändå en bild på stada ;D

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home